הסכם נישואין – הסכם זוגיות

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:

עורך דין ונוטריון אורי גנור,  עוסק ומתמחה אך ורק בהסכמי ממון בין בני זוג, ובצוואות ( המשלימות את הסכם הממון ).

הכנתי מאות הסכמי ממון. הניסיון, הידע והתובנות שנרכשו, הם בעלי חשיבות רבה, ומובאים לכל זוג שמגיע אלי.

  • בני זוג המעוניינים שטקס הנישואין עצמו, או חלק מטקס הנישואין שלהם, יהיה בהצהרת זוגיות הדדית, שתעוגן במסמך משפטי ביניהם, בהסכם נישואין, או הסכם ממון– יהסכם נישואין - הסכם זוגיותכולים לעשות כן. לאחר מכן יוכלו לאשר אותו בבית המשפט לענייני משפחה, שייתן להסכמתם החוזית תוקף של פסק דין.

בהסכם נישואין, יוכלו בני הזוג להסדיר את מכלול היחסים ביניהם, השוטפים, או העתידיים, את זכויותיהם וחובותיהם ההדדיים לגבי הרכוש והנכסים שלהם שהתקבלו בעבר, או שייצברו בעתיד, ולרבות להסדיר את אופן חלוקת הרכוש, אם וכאשר יפסקו הנישואין (וגם לקבוע מה ייחשב ל "הפסקת הנישואין" בהקשר זה).

אנא ראו עריכת הסכם ממוןעריכת הסכמי ממון ניתן לעשות גם לאחר הנישואין.

הדבר דומה לכל הסדר ממון אחר בין בני זוג, ואתם מוזמנים לקרוא את מה שכבר כתבנו בעניין זה בשאר דפי האתר, הסכם ממון ידועים בציבור ו- מי צריך הסכם ממון.

עריכת הסכם זוגיות תיעשה באווירה נעימה, במשרד נעים ושקט, ללא הפרעת מזכירות, טלפונים או לקוחות, ואקדיש לעניין את כל הזמן, הסבלנות והרגישות ( וגם קצת הומור לא יזיק ) הדרושים לתהליך הרגיש המתבקש.

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:
עו"ד אורי גנור

עו"ד אורי גנור

עורך דין הסכם ממון אורי גנור, הנו המשרד היחיד בישראל, העוסק ומתמחה, באופן בלבדי, יחודי וארצי, אך ורק, בהסכמי ממון בין בני זוג, ופועל כ – עו"ד הסכם ממון בלבד.

עוד מאמרים שכדאי לך לקרוא:

דילוג לתוכן