הסכם ממון ידועים בציבור – בעד ונגד

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:

עורך דין ונוטריון אורי גנור,  עוסק ומתמחה אך ורק בהסכמי ממון בין בני זוג, ובצוואות (המשלימות את הסכם הממון).

הכנתי מאות הסכמי ממון. הניסיון, הידע והתובנות שנרכשו, הם בעלי חשיבות רבה, ומובאים לכל זוג שמגיע אלי.

לפני שאני כותב לכם בעד ונגד הסכם ממון, אני צריך לשתף אתכם בכך שאני לא אוביקטיבי. הסיבה היא, שזה עיסוקי. אני עורך הסכמי ממון. אז איך אכתוב נגד העיסוק של עצמי? קחו את זה בחשבון..

אקדים ואכתוב, שכמעט ואין מצב שבו עריכת הסכם הממון היא מיותרת. הסכם ממון ידועים בציבור זה חובה. אכתוב באנגלית כדי לחדד את זה: הסכם ממון ידועים בציבור זה MUSTT!

אני מדבר על פרידה בעתיד, בנסיבות עכורות. כשלא תהיה הידברות. כשיציפו אתכם רגשות אכזבה מהציפיות שהיו לכם מבן/בת זוגכם. כשתהיה קינאה. תרצו לנקום או לפגוע אחד בשני. על זה אני כותב.

האם מישהו מכם יכול להיות בטוח, שנסיבות הפרידה שלו/ה מבן/בת זוגתו יהיו שלווים? שתסכימו על הכל בהבנה מלאה? שתוכלו לדבר על מה שייך למי?

הדרך שלכם לפגוע האחד בשני בעתיד, בשעת פרידה, עוברת דרך בית המשפט. דלתות בתי המשפט פתוחות לרווחה. ואתם תנצלו את זה, ותעשו שימוש לרעה בהליכים, כדי לפגוע במי שאכזב אתכם, גם אם לא תהיו צודקים. ראו הוזהרתם. כל אחד יכול לתבוע כל אחד ועל מה שהוא רוצה. הכל שפיט. הכל הולך.

הסכם ממון ידועים בציבור – בעד ונגד

וכשתהיו בבית המשפט, תשאלו את עצמכם למה נמנעתם מלעשות הסכם ממון? הרי ידעתם על קיומה של האופציה הזו. מה מנע מכם?

הרי אילו היה לכם הסכם ממון- הכל היה פשוט יותר. היה כתוב שם למשל, שמי שמגיש תביעת סרק נגד בן/בת הזוג והפסיד אותה, ישלם לו פיצויים מוסכמים בסך של נאמר 100,000$. זה היה מרתיע. אבל לא רק זה. הכל היה מוסדר שם. אז על מה הייתם תובעים?

אבל שיהיה ברור. אני מדבר לא רק על מניעים של נקמנות ולפגוע. המצב שיקרה ביניכם הוא, שרכוש אישי שלכם "יתערבב", "יבלע" בזוגיות. ואז, יכולת ההפרדה, הזכויות של כל אחד מכם, יהיו מטושטשות. החשבונות יהיו מסובכים. והרי "כל אחד קרוב לעצמו". כל אחד מכם יראה את הדברים באופן שונה.

וכי מה תגידו אם בן זוגכם יתבע חלק מהדירה שלכם? ואם יתבע זכויות בצבירות הסוציאליות שלכם? או בירושות ובמתנות שקיבלתם במהלך הקשר מהמשפחה שלכם?

אני מציע לכם, עכשיו שאתם קוראים את השורות האלו-  תזדרזו להכין הסכם ממון. תכנסו למשרד עורך דין הסכם ממון ידועים בציבור, שבו, תדברו, תכעסו, תריבו- אבל עכשיו. כשיש עדיין תקשורת. אם תצליחו- זה יחסוך לכם "בלאגן" גדול.

אם גם אחרי קריאת השורות האלו, אתם עדיין תוהים מה הטיעונים לגבי הסכם ממון- בעד ונגד? אתן לכם תשובה קצרה.

נגד: עלות, יצירת מתיחות ביניכם, סביב הדיבורים על זה, אפשרות של פגיעה בבן זוגכם, שיראה בכך משום חוסר אמון בו.

בעד: חוסך סכסוכים עתידיים, נותן לכם שקט במהלך הקשר ( אין חשש לערבב רכוש ומגורים וכיו"ב ). הסכם ממון בין ידועים בציבור, שנערך על ידי מומחה שהוא עורך דין ידועים בציבור, ימנע מבן זוגכם החמדן, מלנגוס ברכושכם לכשתגיע השעה.

ליצירת קשר עם עו״ד הסכם ממון - אורי גנור, השאירו פרטים:
עו"ד אורי גנור

עו"ד אורי גנור

עורך דין הסכם ממון אורי גנור, הנו המשרד היחיד בישראל, העוסק ומתמחה, באופן בלבדי, יחודי וארצי, אך ורק, בהסכמי ממון בין בני זוג, ופועל כ – עו"ד הסכם ממון בלבד.

עוד מאמרים שכדאי לך לקרוא:

דילוג לתוכן